Blog
15.02.2021
Katalóg noviniek - JAR 2021
Pozrite si novinky v ponuke GLOBO pripravené na jar 2021. Novinky už čoskoro nájdete aj v našej ponuke. V prípade záujmu o akékoľvek produkty z ponuky...
čítať celé
- Úvod
- Ako nakupovať
Ako nakupovať
Váš nákup na stránkach www.svetielkovo.sk sa snažíme realizovať čo najjednoduchšie. Za týmto účelom od Vás požadujeme minimum informácií dôležitých pre spracovanie a expedíciu objednávky. V prípade nejasností Vás po každej objednávke kontaktujeme písomne, alebo telefonicky za účelom doplnenia, prípadne úpravy poskytnutých informácií.
Postup pri objednávaní tovaru:
- vyberiete si požadovaný produkt
- v prípade, že si želáte viac kusov daného produktu, počet kusov navolíte tlačidlami +/- alebo zadaním počtu kusov na klávesnici
- následne kliknete na tlačidlo "Pridať do košíka"
- ak chcete nakupovať aj iné produkty, kliknite na tlačidlo "späť do obchodu". Ak chcete zrealizovať objednávku, kliknite na tlačidlo "Pokračovať do košíka"
- v nasledovnom okne môžete k objednávke pridať poznámku, prípadne vložiť zľavový kupón / zľavový kód
- objednávkový proces pokračuje kliknutím na tlačidlo "Pokračovať v objednávke"
- v nasledujúcom okne zvolíte formu dopravy a formu platby. Celková suma za tovar, dopravu a platbu sa automaticky aktualizuje
- pre pokračovanie kliknite na tlačidlo "Pokračovať v objednávke"
- pre ďalšie pokračovanie je nutné vyplniť kontaktné a dodacie údaje, prípadne fakturačné a firemné údaje. Ak už máte registráciu, stačí sa prihlásiť a údaje sa vyplnia podľa registračných údajov.
- pre pokračovanie kliknite na tlačidlo "Pokračovať na rekapituláciu"
- Skontrolujte Vašu objednávku a odošlite objednávku
Priebeh spracovania objednávky:
- Prijatie objednávky Vám bude automaticky potvrdené systémovým e-mailom okamžite po zadaní objednávky
- Potvrdenie objednávky Vám bude zaslané po manuálnej kontrole skladovej dostupnosti e-mailom a SMS správou.
- Po odovzdaní objednávky na doručenie (poštou či kuriérom) Vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
- Následne Vás bude kontaktovať prepravná spoločnosť (kuriér), alebo poštový doručovateľ.
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom spracovania Vašej objednávky nás môžete kontaktovať v pracovnom čase na telefónnych číslach uvedených na stránke KONTAKT.