- Úvod
- Dostupnosť produktov
Produkty sú v elektronickom obchode zobrazované so zvýraznenou dostupnosťou. Dostupnosť produktov reflektuje stav skladu dodávateľa daného produktu a súčasne stav skladu predajcu. resp. prevádzkovateľa elektronického obchodu.
Aktualizácia stavu skladových zásob:
- Stav skladu je automaticky aktualizovaný v nočných hodinách, 1x denne, spravidla medzi 0:00 a 01:00 automatickou dátovou synchronizáciou stavov skladu dodávateľov
- Stav skladu sa na stránke elektronického obchodu www.svetielkovo.sk sa mimo času automatickej aktualizácie aktualizuje až potvrdením objednávky zo strany elektronického obchodu
Možné výnimky a chybné zobrazenie stavu skladových zásob:
Vo výnimočných prípadoch môže dôjsk k nesprávnemu zobrazeniu stavu skladu. Tieto nesprávne interpretácie skutočného stavu skladu môžu vzniknúť v nasledovných prípadoch:
- chybne zobrazený stav skladu môže byť zapríčinený vypredaním skladových zásob u dodávateľa v čase medzi nočnou synchronizáciou a objednávkou realizovanou zákazníkom
- chybne zobrazený stav skladu môže byť zapríčinený vypredaním skladových zásob u prevádzkovateľa e-shopu spôsobom, že k vypredaniu došlo skoršou objednávku tovaru, pričom objednávka zadaná zákazníkom ešte nebola potvrdená zo strany elektronického obchodu a tým pádom nedošlo ku korekcii zobrazenia skutočných skladových zásob
Vysvetlivky k zobrazeným stavom skladových zásob:
- stav "Skladom u dodávateľa: X ks" indikuje presný počet kusov výrobku na dodávateľskom sklade v rozsahu X= 1ks až 9ks. Presný počet výrobkov je zobrazený len v prípade, že sa na sklade nachádza menší počet kusov ako 10.
- stav "Skladom u dodávateľa: > 10 ks" je indikovaný v prípade, ak sa na dodávateľskom sklade nachádza väčší počet ako 10ks. Presný počet kusov na dodávateľskom sklade vieme poskytnúť na základe individuálneho dopytu.
- stav "Nie je skladom" indikuje, že výrobok momentálne nie je možné dodať a nie je možné ho ani objednať. Takto označené výrobky nie je možné vložiť do košíka a pokračovať v objednávacom procese. Približný čas opätovného naskladnenia vieme poskytnúť na základe individuálneho dopytu.
Termíny odoslania pre produkty označené "Skladom u dodávateľa":
- objednávka realizovaná v pondelok až štvrtok bude odoslaná nasledujúci deň po objednávke
- objednávka realizovaná v piatok až nedeľa bude spracovaná v pondelok a odoslaná v utorok
- termín odoslania môže byť ovplyvnený sviatkom, alebo inými okolnosťami, ktoré sú na stránke vždy viditeľne zvýraznené a odberateľ je na tieto skutočnosti upozornený
- v prípade inej výnimky bude odberateľ informovaný písomne, alebo telefonicky
Termíny odoslania pre produkty označené "Nie je skladom":
- objednávka na produkty, ktoré nie sú skladom a jej plnenie podlieha špeciálnej dohode medzi dodávateľom a odberateľom tzn. individuálna ponuka a objednávka
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom dodacích termínov nás môžete kontaktovať v pracovnom čase na telefónnych číslach uvedených na stránke KONTAKT.